Administrativ assistent/koordinator

Arbetsbeskrivning

Achima Care AB är en snabbt växande vårdentreprenör på den nordiska markanden.Förutom bemanningsverksamhet driver vi vårdcentraler inom primärvården.Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en erfaren administrativ assistent/koordinator.På grund av ökad efterfrågan behöver vi ytterligare förstärka vår egen bokningsfunktion med en koordinator.Vi söker en serviceinriktad samordnare som står för den flexibilitet som arbetet kräver.Några års yrkeserfarenhet samt väl förtrogen med vården är önskvärt.Vi erbjuder ett roligt och utmanande arbete i ett ständigt växande bemanningsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Verksamhetschef Margareta Ohlén
0224-584 85 0722-008 803
Verksamhetschef Margareta Ohlén
0722-00 88 03
Marcus Royson
0733-248 305
Personalchef Evelina Karlsson
0455-300 450 0733-248 341
Verksamhetschef Margareta Ohlén
0722-00 88 03
Verksamhetschef Margareta Ohlén
0224-584 85 0722-008 803
Verksamhetschef Marcus Royson
0733-248305 0733-248305
Samordnare Eva Brunström
0224-58419

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Achima Care AB.
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 november 2006
  • Ansök senast: 5 januari 2007

Besöksadress

Sala vårdcentral
None

Postadress

Järnvägsgatan 7A
SALA, 73338

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010