OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om BioMedica Norden AB
BioMedica grundades för snart 50 år utanför Lund, men är idag baserat i Malmö och arbetar med produktion och försäljning av kosttillskott.
Våra kunder idag är bl.a. e-handlare, fackhandeln och de stora apoteken.
Är du vår nya administrativa assistent?
Vi söker nu en prestigelös och serviceinriktad person till en bred roll inom företaget. Rollen innefattar administration såväl internt som externt. Vi ser gärna att du har möjlighet att börja så snart som möjligt.
Det är en deltidstjänst på 50% med varierande uppgifter. Allt ifrån inkommande order, fakturering, packa varor, lagerhantering. Man bör vara uppmärksam på att arbetet på lagret emellanåt är tyngre. Dessutom ser vi gärna att ni är med och assistera vår VD i den kreativ processen på företaget angående utveckling av produkter samt marknadsföring.
I din roll arbetar du brett med administrativa uppgifter samt att du är ansiktet utåt i kontakt med våra kunder.
Vem är du?
Vi tänker att du är en självgående person som ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du som person är ordningsam och strukturerad och motiveras av att driva ditt arbete framåt. Du är prestigelös och kommunikativ och gillar varierande arbetsuppgifter.
Du har obehindrade kunskaper i främst svenska men även engelska.
Goda datakunskaper i Word, PowerPoint och Excel. Det är även meriterande om du har erfarenhet av Photoshop.
Vi har vår fakturering, lager och bokföring i Fortnox, så det är bra om du jobbat med det tidigare men inget krav.