Administrativ assistent/koordinator till kund i centrala Stockholm!

Administrativ assistent/koordinator till kund i centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och framåt person som gillar att arbeta i en bred roll? Då kanske vi har tjänsten för dig! Vår kund som är en växande aktör inom läkemedelsmarknaden söker nu en administrativ assistent/koordinator. Här kommer du till en dynamisk arbetsplats i tillväxt där det kommer att hända mycket framgent.

Om tjänsten
I rollen kommer du även att ha ett koordinerande ansvar över företagets kontorsflytt. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och förväntas pågå under minst 6 månader, för rätt person kan vidare möjligheter finnas. Kontorstider tillämpas med möjligheter till viss flex ges.Tjänsten är med placering på företagets kontor i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I dina arbetsuppgifter ingår bl.a:
- Sammanställa kunders ackumulerade försäljningssiffror och rabatter samt kontrollera att dessa är korrekta
- Arbeta med marknadsdata: i Business Intelligence verktyg samt sammanställa och bearbeta data i MS Excel
- Återkommande säljkoordinerande uppgifter som supporterar och avlastar Key Account Managers
- Koordinera och administrera praktiska områden som berör kontorsflytt inför avflyttning och som uppstart på nytt kontor. Kontorsflytten är planerad mellan april och maj månad.

Vem är du?
För att passa i rollen ser vi gärna att du som söker har minst avslutade gymnasiestudier. Meriterande om du har vidare utbildning inom administration, ekonomi eller sälj. I din bakgrund finns gärna tidigare erfarenhet inom en administrativ roll eller liknande med kunskap inom ekonomi. Du har god systemvana samt hanterar Officepaketet inklusive Excel utan problem. Språkligt så har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i så väl tal och skrift då båda språken krävs i det dagliga arbetet.

Som person är du flexibel, analytisk, noggrann och strukturerad. Du har en prestigelös inställning till ditt arbete och är beredd att hugga i där det behövs och komma med idéer. Vidare är du självgående och inte rädd för att ta egna beslut.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig
friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 28 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


27 december 2024