Administrativ assistent/registrator, VOF

Arbetsbeskrivning

Vård- och omsorgsförvaltningen består av äldre-, handikapp- samt individ- och familjeomsorg. Förvaltningen har drygt 900 anställda och är uppdelade på tre avdelningar; avdelningen för individ och familj, äldreomsorg och handikappomsorg. Till förvaltningens administration söker vi en Administrativ assistent/Registrator Ref nr 2008.0042 Arbetsuppgifter Du ska ge administrativt stöd och service till förvaltningsledning / stab. Du ska också ansvara för förvaltningens postöppning, diarieföring och ansvara för vården av förvaltningens arkiv (arkivredogörare). Vi erbjuder omväxlande och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter att påverka och utveckla dina arbetsuppgifter. Kvalifikationer Vi söker dig som har 3-årig gymnasieutbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom socialtjänsten eller annan kommunal verksamhet. Vi söker en person som är strukturerad, positiv, flexibel och är lätt att samarbeta med. Du ska ha datorvana och vara bra på att uttrycka dig i tal och skrift. Vi värdesätter om du har kunskaper i kommunal- och förvaltningsrätt, offentlighets- och sekretesslagstiftning samt personuppgiftslagen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Skicka med betygskopior, meritförteckning och löneanspråk i Din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ulricehamns kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 augusti 2008
  • Ansök senast: 31 augusti 2008

Liknande jobb


18 oktober 2024

18 oktober 2024

18 oktober 2024

18 oktober 2024