OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.För kunds räkning söker vi en administrativ assistent/sekreterare med placering i Lindesbergstrakten. Uppdraget För kunds räkning söker vi en administrativ assistent/sekreterare.Tjänstens omfattning är heltid och arbetstiden är förlagd till dagtid.Tillsättning sker omgående.Arbetsuppgifter Avlasta VD och personalchef med administrativa uppgifter.Du kommer även att kunna få rycka in i reception/växel då ordinarie receptionist är frånvarande.Exempel på arbetsuppgifter: - Skriva förhandlingsprotokoll - Boka utbildningar - Uppdatera personalsystem - Sortera in dokument i personalakter - Rapportering i Excel - Annan enklare administration Vem söker vi?Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller motsvarande och med erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.Du behärskar engelska i skrift och besitter grundkunskaper i Excel och MS Office.Körkort är ett krav.Som person är du serviceminded, lojal och pålitlig.Vad erbjuder vi dig?Vi kan erbjuda dig en tjänst som konsult inom Adeccos uthyrningsverksamhet.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Är detta något för dig så tveka inte att registrera din ansökan redan idag, dock senast 2010-10-07.Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande.Välkommen med din ansökan!Arbetstid Heltid.Dagtid.Ansökan Ansök tjänsten via vår CV-databas www.adecco.se