Administrativ backoffice-medarbetare sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta inom Backoffice? Vill du även arbeta med kontoavstämningar i en administrativ roll? Då kan du vara den vi letar efter!


Nu söker vi efter nästa backoffice medarbetare! Uppdraget är ett konsultuppdrag och du är ansvarig för att ge utmärkt service. Tjänsten innebär många kontaktytor med flera samarbetspartners.


Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av backoffice-relaterade frågor. Du kommer även hjälpa kunder med exempelvis kontorelaterade frågor samtidigt som du är ansvarig för kontoöppningar och flyttar av likvida medel. Du kommer även utföra kontroller kopplade till AML.


Din bakgrund
Vi letar efter dig som arbetat med backoffice-relaterade arbetsuppgifter tidigare. Meriterande är om du har en Swedsec-licens. Utöver erfarenhet får du gärna ha en eftergymnasial utbildning mot ekonomi. Du är inte främmande för ett högt arbetstempo och en stundtals hög arbetsbelastning. I och med att rollen är kommunikativ trivs du i en roll där du får arbeta varierat med både intern och extern kontakt.


Du levererar alltid med kvalitet och alltid med en hög servicekänsla. Du gillar att ta för dig på ett ödmjukt sätt och du samarbetar gärna med dina kollegor.

Viktig information
Ovanståendeär ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänstensnarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågorkringtjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Eric Brobeck 076647 16 04

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 1 april 2019

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


28 november 2024

26 november 2024