OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bemanning AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom ekonomi, administration, försäljning och marknad.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom våra kompetensområden.Resurs Bemanning ingår tillsammans med IT-Resurs AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.resursbemanning.se Vår kund är idag den tredje största kontorsmöbeltillverkaren i Europa och har försäljningsverksamhet i 34 länder.Till deras kontor i City söker de nu en administrativ butikssäljare.Arbetsuppgifterna består av att ta emot besökare, sälja möbler och se till så att det är snyggt och rent i utställningsrummet. Vill du ha ett arbete där arbetsuppgifterna är varierande och roliga och där du får träffa människor så är det här jobbet något för dig. Du som söker ska tycka om att ge bra service, vara positiv och kunna arbeta självgående.Merit är om du har arbetat i ett serviceyrke tidigare tex som receptionist eller butikssäljare. Tjänsten är på heltid (08:00-17:00 måndag-torsdag och på fredag 08:00-16:00).Tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt.För rätt person kan rekrytering bli aktuellt. Välkommen med din ansökan!