OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Partille kommun, med 34000 invånare, har ett mycket attraktivt läge invid både storstaden Göteborg och stora friluftsområden. Förvaltningens omsättning är på 266 miljoner varav investering 112 milj och drift 154 miljoner Stadsbyggnadskontoret har totalt ca 70 anställda. Kontoret svarar för översikts- och detaljplanering, kart- och mätverksamhet, mark- och exploateringsfrågor, VA, renhållning, gatubyggande och - drift samt parkskötsel. Kontoret är starkt utvecklingsinriktat. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Arbetsuppgifter - personalansvar för administrativa avdelningen - leda och delta i arbetet med att ta fram budget, bokslut, prognoser och analyser - utredningar - delta i förvaltningens ledningsgrupp - föredragande i KSAU i ekonomiska frågor - samordnare av administrativa uppgifter på förvaltningen KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleexamen med inriktning mot ekonomi. Vi vill att du har erfarenhet av ekonomistyrning och ekonomiska processer och behärskar redovisning och redovisningssystem. Du har en god analytisk förmåga kombinerad med en förmåga att lyssna och se helheter. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi värdesätter erfarenhet av arbetsledning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Berkling
031-7921120
Fackliga representanter nås genom kommunen vx.
031-7921100
Åsa Berkling
Fackliga representanter nås genom kommunen vx.
031-7921000
Chef Anna Holstmark
031-7929951
fackförening Kommunal
Partille växel 0317921000
Kommunchef Robert Wedberg
031-7921007
Fackliga företrädare nås via kommunens växel
031-7921000
Rekryterare Åsa Berkling
031-7921020
Förvaltningschef, Kultur- och fritidsförvaltningen Kristina Svensson