Administrativ chef

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster.I Sverige har vi ca 60 kontor och 6000 anställda.Vi är ett auktoriserat Bemanningsföretag.Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Just nu söker vi en Administrativt ansvarig person till en av våra kunder i Norrköping. Arbetsuppgifter: Ekonomi-, administration- och HR-frågor.Tjänsten har en spännade mix av alla förekommande frågor inom nämnda områden.Redovisning, analys och uppföljningsarbete är basen i tjänsten.Utöver detta förväntas du självständigt utveckla den ekonomiska rapporteringen, rutiner och styrning.Du kommer också att avlasta Platschefen i personal och administrativa frågor samt delta i ledninggruppen som består av 4 personer. Kvalifikationer: För att lyckas i rollen behöver skall du ha några års erfarenhet av arbete inom ekonomi och administration.Någon form av ekonomisk utbildning är en förutsättning för arbetet.Du talar och skriver engelska och svenska flytande. Som person är du prestigelös, självständig, driven och analyserande.Du har lätt för att samarbeta och är inte rädd för nya utmaningar.Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan redan idag.Vi hoppas på att rätt kandidat kan börja tjänsten så snart som möjligt. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.adecco.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Norrköping
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 augusti 2010
  • Ansök senast: 11 september 2010

Liknande jobb


1 november 2024

1 november 2024

Servicechef

Servicechef

1 november 2024

1 november 2024