Administrativ Chef till yrkeshögskola i Malmö

Arbetsbeskrivning

Bli med på en tillväxtresa inom studievärlden där du får påverka!
Grit Academy är yrkeshögskolan med fokus på kunskap och beteende för att främja mer kompetens och driv på arbetsmarknaden. Om du vill hamna i ett sammanhang där du med din förmåga att organisera kan vara med och skapa en skola utöver det vanliga – då är rollen något för dig!
ADMINISTRATIVT ANSVAR MED UPPFÖLJNING AV RUTINER OCH PERSONAL
I denna roll ansvarar du för det systematiska kvalitetsarbetet och har en central roll för att utveckla våra rutiner och säkra ordning och reda. Vi är ett bolag med tydliga ambitioner om tillväxt. Förståelse för betydelsen av dokumentation och ständigt kvalitetshöjande åtgärder i en offentligt finansierat verksamhet är då en viktig grundbult. Att följa upp att vi efterlever våra åtaganden och att allt är på rätt plats är något du sätter värde på. I rollen ingår även att hålla sig uppdaterad på myndigheters föreskrifter. Du stöttar och leder bland annat utbildningsledare och utbildningskonsulter i den dagliga verksamheten. Du beställer nödvändigt material och har ett öga för att arbetsplatsen hålls snygg och i ordning. Vi är ett litet team så hos oss hugger alla tag där det behövs i en sann entreprenöriell anda. Rollen rapporterar till VD.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i centrala Malmö.
SOM ADMINISTRATIV CHEF BÖRJAR DU MÅNDAGEN MED….
att säkra att processer och flöden inför veckan ligger i fas. En del i det kontinuerliga arbetet med att hålla en hög utbildningsnivå. Genom en tät dialog med dina kollegor och utbildningskonsulter säkrar du att allt är på banan och de involverade vet vad som förväntas av dem. Du deltar i ledningsgrupper för våra olika utbildningar och stöttar våra utbildningsledare kring det systematiska kvalitetsarbetet som exempelvis består av rutiner för agenda, protokoll, betygshantering, konsultavtal, användningen av utbildningsmaterial, kvalitetsutvärderingar etc.
FÖR ATT LYCKAS SOM ADMINISTRATIV CHEF …
Så ser vi att du redan har erfarenhet av administrativt arbete – gärna från offentligt finansierad verksamhet där systematiskt kvalitetsarbete ingått. Du bör känna tillfredställelse av att bidra till ordning och reda, samt vara tillräckligt trygg i dig själv för att vara tydlig när så krävs. Vi tror att du sedan tidigare har ledningserfarenhet som du kan dra nytta av i ditt ansvar för 4-5 medarbetare och ett tiotal konsulter. Att facilitera kontoret och driften kräver att du är administrativt stark, men för att skapa ett bra flyt krävs även en god kommunikativ förmåga. Vi tror på att leda genom eget gott exempel. Vilken typ av verksamhet du har erfarenhet från är inte avgörande men såklart är förståelse för utbildningssektorn meriterande.
GRIT ACADEMY VÄXER OCH ERBJUDER…
Möjlighet att få stor påverkan på vår verksamhet och tillväxt. Du blir en del av ett tajt team där alla är betydelsefulla för vad vi vill åstadkomma. Vår kultur präglas av entreprenörskap och att kontinuerligt utveckla verksamheten. Du kommer ha ett viktigt bidrag även kring planering och genomförande av vår geografiska expansion till andra orter.
Vi har ett bra medarbetarerbjudande genom centralt läge, trivsam arbetsmiljö, friskvård och pensionsavsättningar. Du är välkommen att läsa mer om oss och vår verksamhet på www.gritacedemy.se
ANSÖKAN
För mer information om tjänsten och processen är du välkommen att kontakta vår VD och grundare Eric Badeur på mobil Mobilnr: 073-6970095 eller på mejl eric.badeur@gritacademy.se
Du ansöker med CV och personligt brev genom att trycka på ”Sök tjänst.”
Sista ansökningsdag är 31 mars 2022, dock gör vi ett löpande urval så vänta inte med att ansöka! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Grit Academy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Postadress

Ledebursgatan 5
MALMÖ, 21155

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024