OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Naturupplevelsernas land! Vandra genom lummig lövskog förbi slott och sevärdheter - ett stycke storslagen natur i skiftande landskap. Vi lovar inte guld, men gröna skogar och rena sjöar! Läs mer om oss på vår hemsida. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Vård- och omsorgsförvaltningen har 500 anställda och ansvarar för äldre-, handikapp- och psykiatrisk omsorg. Arbetsuppgifter: Ansvarig för nämndens budget- och redovisningsarbete, nämndssekreterare, arbetsledare för förvaltningens assistenter, samt utvecklings- och utredningsarbete. I tjänsten ingår också att leda IT-arbetet inom förvaltningen. Förvaltningen arbetar aktivt med att utveckla kvalitetsarbete, resursfördelning, rutiner och riktlinjer inom verksamhet och administration samt IT-verksamhet. I dessa arbeten kommer du att spela en viktig roll och ibland vara den som leder och svarar för att arbetet utvecklas och förankras i verksamheten. Arbetet innebär också att arbeta i kommunövergripande projektgrupper och i andra externa projekt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med en lämplig högskoleutbildning med ekonomisk inriktning. Du ska ha lätt för att samarbeta och kunna driva frågor självständigt och kunna ha många bollar i luften. Du ska ha goda datakunskaper samt förmåga att kunna förmedla dina kunskaper. Erfarenhet av kommunal verksamhet är en fördel.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Amarelle
+46 40 665 51 53