Administrativ "doer" med erfarenhet av order & logistik.

Arbetsbeskrivning

Logistik – och orderkoordinator

Administrativ "doer" med erfarenhet av order & logistik sökes till vår kund som är mycket välkänd i sin branch.

Kontoret är beläget i ljusa trevliga lokaler i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag med start så fort som möjligt.

Logistik handlar om att tillfredsställa olika parter i en flödeskedja där allt måste flyta på ett smidigt och effektivt sätt. Lyckas du kombinera hög effektivitet, bra kundservice och högt tempo? Då har du mycket goda chanser till en framtid inom företaget om du önskar.

Arbetsuppgifter i korta drag

Du kommer b l a annat arbeta med order och materialförsörjningen till företagets kunder som både finns inom som utanför Sveriges gränser. Som Logistik – och orderkoordinator ansvarar du för att produkttillförseln sker på ett smidigt och korrekt sätt genom alla led och att kunderna får sin leverans inom utsatt tid. Mycket av arbetet kommer innebära att bevaka och ta emot inkommande order via b la e-post för vidare hantering, frågor och övriga statusuppdateringar kring leveranser mm förekommer också.

Vi söker dig

Som gillar tuffa utmaningar och som har arbetat ett par år med order/logistik/kundservice och nu är redo för nya tag. Du har gymnasiekompetens och gärna eftergymnasial utbildning inom lager och logistik. Då mycket konversationen sker på engelska vill vi att du förutom svenska pratar och skriver engelska obehindrat. Du är en ”doer” som är bra på att prioritera och har mycket god förmåga att skapa struktur och ordning vilket kommer underlätta ditt jobb. Om du även har erfarenhet av transporter, förstår vad leveransvillkor är, Ja då har du vad som krävs för tjänsten. Du ska tycka om administrativt arbete, internationellt arbetsklimat och hög arbetsbelastning som ger känslan av att du precis börjat dagen när det är dags att gå hem.

Om du känner igen dig och tror att ”I am the one you are looking for” Sök redan idag!

Ansökan

En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar vi på First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.

För bästa möjliga hantering av din ansökan ber vi dig att registrera ditt CV och personliga brev genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Urval sker från v 33, dock önskar vi din ansökan snarast.

Har du frågor om tjänsten eller processen så är du varmt välkommen att kontakta Iréne Nilsson, irene.nilsson@firstreserve.se som gärna svarar vid eventuella frågor.

Notera att vi utifrån GDPR ej tar emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB Solna
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 27 juli 2018

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024