OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett meriterande uppdrag och är tillgänglig omgående? Har du erfarenhet av administration och har kunskap i något ekonomisystem? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu administratör med ekonomikompetens till vår kund. Kunden är en myndighet med kontor i centrala Stockholm.
I detta meriterande uppdrag kommer du att få hantera ett flertal sysslor såsom kundreskontra och leverantörsreskontra i form av fakturering, skanning och inkassoärenden. Vidare kommer du att hantera posthantering och viss personalrelaterad administration samt ett flertal andra administrativa sysslor. Vi tror att du är en nyfiken och serviceminded person med god samarbetsförmåga som söker ett uppdrag där du får prova på många olika administrativa sysslor. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasiekompetens
- Erfarenhet av allmän administration
- Kunskaper i något ekonomisystem
- Meriterande med erfarenhet av diarieföringssystem, dock ej ett krav
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9594JL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se