OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administrativ förvaltare (AF) till vårt huvudkontor i Danderyd.
Om tjänsten
Vi är ett mindre team vilket möjliggör att vi kan erbjuda dig en omväxlande roll med varierande arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar Hos oss ges du möjlighet att bedriva utvecklingsarbete för förvaltningen av våra hyresavtal. Det kan handla om att skapa rutiner och riktlinjer för hur avtal ska förvaras och hanteras, men också om utveckling av ett datoriserat avtalsstöd. Som AF hos oss är du kontaktperson gentemot verksamheten gällande hyresfrågor och du kommer att flera sociala kontakter. Ditt arbete kommer ligga till grund för utformningen av förvaltningens planerade förhyrningar.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Uppföljning av att besiktningar / kontroller enligt hyresavtal där hyresgästen är ansvarig är gjorda och följs upp kontinuerligt.
- Att tillse att respektive verksamhet arbetar löpande och regelbundet med SBA och att våra förhyrda lokaler uppfyller överenskomna hyresvillkor.
- Ha tillsyn över att hantering av hyresavtalen sker på ett säkert och strukturerat sätt.
- Att ekonomiskt följa upp, analysera och rapportera utfall av hyrda lokaler.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom inom fastighetsförvaltning. Du har erfarenhet av att på ett självständigt sätt hantera hyresavtal. Du är van vid att läsa och tolka hyresavtal.
AF utför i stora delar sitt arbete på egen hand och för att du ska trivas i rollen hos oss ser vi därför att du är självgående. Du tycker om, och är van vid att planera ditt arbete på ett självständigt sätt. I egenskap av kontaktperson kommer du att ha flera sociala kontaktytor och därför vill vi att du har en god samarbetsförmåga. Du har ett intresse för ekonomi och affärsutveckling, och framförallt för fastighetsförvaltning. I rollen ansvarar du för hanteringen av våra hyresavtal. Det ställer krav på att du som söker är en erfaren administratör som beskriver dig själv som noggrann och strukturerad.
Du som söker har:
- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning
- Erfarenhet av hyresadministration
- Goda kunskaper inom hyresjuridik
- Goda kunskaper i för tjänsten relevanta avtalssytem
- Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska
Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som administrativ förvaltare eller inom kommersiell förvaltning. Vi ser det också som meriterande om du har arbetat i House of Control och Googlemiljöer sedan tidigare.
Du kommer att utgå ifrån vårt huvudkontor i Danderyd, Stockholm men vi har fastigheter runt om i landet så resor i hela Sverige förekommer och körkort krävs.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Vi tillämpar provanställning och gör bakgrundskontroller.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss
Team Olivia är en av de största privata aktörerna på omsorgsmarknaden i Sverige, Norge och Danmark. I Team Olivia ingår drygt 50 bolag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, omsorgsboenden, behandling, skolor med särskilt stöd och hemomsorg.
Vårt uppdrag är att stödja individer som befinner sig i ett utsatt läge. Därför är det avgörande för vår verksamhet att vi bemöter våra kunder med respekt och engagemang. Vår värdegrund handlar om människors lika värde och den är ständigt närvarande i allt vi gör.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus