OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta med administrativa uppgifter och har ett intresse för fastigheter? Är du flexibel, trivs att arbeta självständigt och med varierande arbetsuppgifter? Då kan denna roll vara en match för dig!
Om tjänsten
Happy boss söker för kunds räkning en administrativ förvaltningsassistent till ett mindre fastighetsbolag. Du kommer att arbeta i ett mindre team med varierande arbetsuppgifter som berör fastigheter och hyresgäster. Arbetstiderna är 8-17 men under kl 9-11 har du även ansvar för kundtjänsten och hjälper hyresgäster i olika situationer.
Du kommer att få en introduktion av befintlig personal så att du på bästa sätt kan komma in i rollen och känna dig trygg i dina nya arbetsuppgifter. Rollen innebär frihet under ansvar och du bör därför kunna arbeta självständigt och vara flexibel men även kunna arbeta i team.
Arbetsuppgifter
I din roll kommer du bland annat att arbeta med
- Skriva och lägga ut hyresannonser
- Marknadsföra annonser och se till att fastighetsbeståndet har så många uthyrningar som möjligt
- Administrera inflyttning och utflytt
- Hantera kreditprövning
- Hantera hyresavtal
- Ha kontakt med tekniker till fastigheten
- Driva och digitalisera arbetsprocesser
Vi söker dig som
- Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet
- Du har grundlig kunskap inom fastigheter
- Du är serviceinriktad
- Du talar och skriver svenska obehindrat
Meriterande
- Du har tidigare erfarenhet från att arbeta i fastighetsbranschen
- Du är flerspråkig
Övrigt:
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till frida.svedemar@happyboss.se