Administrativ godsmottagare

Administrativ godsmottagare

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Ett branschledande företag i Sölvesborg behöver utöka sin personalstyrka och söker nu efter en administrativ godsmottagare att förstärka deras team med.

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ godsmottagare kommer du att gå igenom inkommande gods och registrera detta i vårt affärssystem Navision. Det är viktigt att godset registreras på rätt kund, plats och med korrekt datum. Du kommer också att övervaka godsflödet via GPS-funktioner och planera mottagandet av gods. Arbetet innebär även att ha kontakt med chaufförer och kollegor för att samordna leveranser och mottagningar. Du kommer att hantera truckkörning med motviktstruck för att lossa och lasta turbilar som anländer. Dina arbetsuppgifter utförs med hög precision och noggrannhet i ett högt arbetstempo.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna Navision, samt goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av truckkörning, helst med motviktstruck, är ett krav. Du bör ha förmåga att arbeta strukturerat och lösningsorienterat i en flexibel miljö, samt ha stark kommunikationsförmåga och vana att arbeta både i team och självständigt. En positiv inställning till att arbeta i ett arbetsklimat med högt tempo är också viktigt.

Information och kontakt
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter och möjlighet att vara en del av ett engagerat team.
Arbetstiden är förlagt till ständigt andraskift som innebär att man arbetar måndag till torsdag 13:00 till 23.00.

Anställningen börjar med en visstidsanställning om 6 månader hos oss på Wikan Personal som sedan förväntas övergå till anställning hos vår kund. Tillträde sker efter överenskommelse.
Bor du utanför Sölvesborg är B-körkort ett krav.
Sista ansökningsdag är 4/8.
Vid funderingar kontakta Hanna Nyberg 044-590 65 14.

Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan redan idag på www.wikan.se!

Om Wikan Personal
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 14 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 800 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Andersson
0381-480 951
Elof Jansson
044-590 65 04
Lars Berntsson
044-5906505
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Petter Bengtsson
0417-77 99 83
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Stefan Johansson
0417-779981
Andreas Håkansson
044-590 65 07
Petter Bengtsson
0417-779983

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2024
  • Ansök senast: 4 augusti 2024

Besöksadress

Järnvägsgatan 2
None

Postadress

Götgatan 1
Kristianstad, 29133

Liknande jobb


Lager- och godsmottagare

Lager- och godsmottagare

20 december 2024

18 december 2024

Administratör

Administratör

12 december 2024