OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du att skapa ordning och reda samtidigt som du hjälper kollegor i nöd? Vi söker just nu en administratör som vill hjälpa oss i vårt organiserade kaos.
Är du den i kompisgänget som brukar ha koll på allt när ni ska ut och resa? Så bra, låt oss berätta om en tjänst som vi tror kommer att passa dig perfekt.
Vi är Lime Technologies, ett börsnoterat techbolag som är grymma på CRM. Vi vågar faktiskt säga att vi är bäst i Norden. Nu är vi dessutom på jakt efter dig!
Hur kan en dag på Lime se ut för dig?
Vi börjar måndagen med en gemensam frukost tillsammans med kollegorna i Lund. När du är mätt och belåten hjälper du några av våra chefer med resebokningar. Vi lovar att de kommer vara dig evigt tacksamma.
Under eftermiddagen kanske du stöttar upp säljavdelningen med orderinläggningar och uppdateringar av våra interna system. Glöm inte att det är fika kl. 15, måndagar innebär oftast fruktfat med massor av gott!
Efter fikan sitter du eventuellt med leverantör– och kundfakturering, möjligen är du även med och planerar inför en intern konferens eller något annat event.
Bra jobbat! Dags att gå hem och njuta av kvällen.
Nu kan vi inte lova att din måndag ser ut just så här men du fattar vinken.
Andra uppgifter som kan hamna på ditt bord:
Koordinering av möten och bokningar
Fakturering
Registrering av fakturor
Gruppbokningar av resor för interna och externa utbildningar och event
Andra administrativa uppgifter som kan dyka upp här och där
Vem är du?
Vi bryr oss inte om din utbildning och inte heller din ålder. Däremot förutsätter vi att du har någon slags administrativ erfarenhet. Vi tror att du verkligen gillar att skapa ordning omkring dig, att checka av att göra–listor ger dig en stor tillfredsställelse. Du har lätt för att lära dig nya saker och uppskattar att ha ett arbete som är varierande men i perioder även rutinmässigt. Dessutom är det viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat då engelska är vårt koncernspråk. Viktigast av allt är att du älskar att hjälpa dina kollegor!
Hur ser anställningen ut?
Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Du kommer att stötta upp chefer, ekonomi– samt säljavdelningen vilket innebär att du får lära känna massor av nya kollegor. Som en del av vår ekonomiavdelning jobbar du på huvudkontoret i Lund och rapporterar till Magnus, vår CFO.
Vi längtar redan efter att få träffa dig så sök genast!