Administrativ handläggare IFO

Arbetsbeskrivning

I Ljungby kommun är vi öppna, vi är framåt och vi vill. Det betyder att vi håller vad vi lovar, löser problem tillsammans, är modiga och kreativa och har service i fokus. Hos oss hittar du Sveriges viktigaste jobb och ett av dem kan nu bli ditt.

I Ljungby kommun formar vi framtiden tillsammans! Vill du vara med?

Besök oss gärna på www.ljungby.se/jobb




ARBETSUPPGIFTER
Nu söker vi dig som vill jobba som administrativ handläggare i socialförvaltningen. Du kommer att arbeta 50% med eventuell möjlighet till utökning i receptionen på Individ och familjeomsorgen (IFO).

Tjänsten på IFO-center innebär arbete i receptionen, posthantering, arkivering och allmänna kontorsgöromål.




KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har adekvat utbildning och erfarenhet inom administration. Du som söker är social och bra på att möta människor i olika situationer.

Du ska ha god administrativ förmåga, vara noggrann, ansvarsfull, flexibel och tåla tidvis hög arbetsbelastning. God datorkunskap krävs för denna tjänst.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.




ÖVRIGT
Du söker tjänsten via Offentliga Jobb.

Betyg och intyg behöver inte bifogas ansökan utan tas med vid en eventuell intervju.

Kommunen tar ansvar för hela rekryteringen och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonssäljare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ljungby kommun, Socialförvaltningen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månadslön
  • Deltid. 50% Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse.
  • Publicerat: 30 mars 2017

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024