Administrativ handläggare till bankteam

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en backofficeadministratör till vårt kundföretag inom inkassobranschen. Uppdraget är på minst sex månader och du får möjlighet att ingå i ett drivet och ambitiöst team!

I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kravärenden på uppdrag av en av våra största banker på marknaden. Din dag består i att vara ett stöd för banken i inkassofrågor samt agera som administrativ funktion i bankens kravärenden.

Din profil
För att trivas i rollen tror vi att du är utbildad inom ekonomi eller har motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är också strukturerad, lättlärd och driven. Flexibilitet, prioritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är förmågor som är förutsättningar för att trivas.

Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition och positiv inställning är a och o. Att ge god service kommer naturligt för dig och du sätter stort värde i att vara noggrann.

Har du arbetat med inkassofrågor/kravfrågor inom bankväsendet är detta mycket meriterande.

Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Stort fokus kommer att läggas på personlig lämplighet.


Om företaget
Tjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00. Kontoret är beläget i Sickla.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till info@bemanningskontoret.se

Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi tar utdrag ur belastingregistert samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.

Vi tar ej emot ansökningar via länken

Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 2 juli 2019

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024