Administrativ handläggare till Hojab

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ansvarstagande och självgående lagspelare till rollen som Administrativ Handläggare! Hojab Parkeringsservice är en del av Svea som samarbetar med kommunala och privata parkeringsbolag i hela Sverige. Vi är specialiserade på uppföljning och indrivning av kontrollavgifter för olovlig parkering.

Vad innebär rollen?
I rollen som Administrativ Handläggare på Hojab består arbetet till stor del av registrering av kontrollavgifter samt att hantera bestridanden via brev, mail och telefon. Du kommer tillsammans med teamet som består av cirka 10 handläggare sköta all hantering av ärenden från privata parkeringsbolag såväl som för kommuner där det är privatägd mark. I tjänsten ingår även en del kundkontakt via mail och telefon, såväl som efterforskning av adresser, hantering av felsvar från transportstyrelsen, hämta hem ägaruppgifter samt skicka påminnelser och inkassokrav. Teamet har ett roterande schema och byts av mellan de olika arbetsuppgifterna dagligen.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att jobba administrativt i ett team där ni jobbar tillsammans mot ett gemensamt mål och hjälper varandra lösa uppgifter och komma framåt. Du kan ge och ta feedback på ett bra sätt och har förmåga att dela din åsikt, samtidigt som du är ödmjuk och lyhörd för andra. För att trivas i denna rollen är det viktigt att du:

- Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
- Är positiv och utåtriktad
- Är självgående och initiativrik
- Trivs att jobba i team, gillar att samarbeta och är en lagspelare
- Har flytande kunskaper i svenska


Att jobba på Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Malin Grälls på malin.gralls@svea.com . Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svea
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024