OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Ljungby kommun är vi öppna, vi är framåt och vi vill. Det betyder att vi håller vad vi lovar, löser problem tillsammans, är modiga och kreativa och har service i fokus. Hos oss hittar du Sveriges viktigaste jobb och ett av dem kan nu bli ditt.
I Ljungby kommun formar vi framtiden tillsammans! Vill du vara med?
Besök oss gärna på www.ljungby.se/jobb
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en administrativ handläggare till Ljungberga reception. Arbetet innebär att stödja ledningsteamet med administrativa uppgifter. Du ska samtidigt bemanna receptionen och vara vårt ansikte utåt. Arbetssättet som ska prägla verksamheten är utifrån ett salutogent perspektiv som innebär att tydliggöra ett personligt och individanpassat stöd som ger meningsfullhet i vardagslivet
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har adekvat utbildning och erfarenhet inom administration.
Du ska ha god administrativ förmåga, vara noggrann, ansvarsfull, flexibel och tåla tidvis hög arbetsbelastning.
Erfarenhet av datasystemen Time Care Pool, Time Care Planering samt ekonomisystemet Raindance är meriterande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Erfarenhet krävs.
ÖVRIGT
Du söker tjänsten via Offentliga Jobb.
Betyg och intyg behöver inte bifogas ansökan utan tas med vid en eventuell intervju.
Kommunen tar ansvar för hela rekryteringen och undanber sig därför samtal från rekryteringsfirmor och annonssäljare.