Administrativ inköpsplanerare – Omgående start

Administrativ inköpsplanerare – Omgående start

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår kund som är en av Europas största aktörer inom solenergi med en vision att vara den ledande kraften i Europa i omställningen till ett 100% förnybart energisystem, söker nu en administrativ inköpsplanerare för omgående start.

Detta är ett uppdrag som är tänkt att start snarast möjligt och pågå under ca 9-12 månader, med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal och betald semester.


Arbetsuppgifter:
Som administrativ inköpsplanerare kommer du att få möjligheten att komma in i en spännande fas inom organisationen och lära dig otroligt mycket, samtidigt som du även bidrar med tidigare erfarenhet från liknande kunskaper som du redan besitter.

Arbetsuppgifter som kommer att utföras inom denna roll:

• Ansvar för att installationsplanering och materialplanering överensstämmer i fråga om datum
• Utföra materialberäkningar som ligger till grund för lagerplockningsdokument
• Identifiera tillgänglighetsproblem gällande material
• Arbeta med inköpsavrop och inköpsplanering
• Kvalitetsgranska projekt som kommer från säljavdelning innan materialberäkning sker
• Vara central kontaktpunkt för alla inkommande material- och leveransfrågor


Din bakgrund:
Vi ser helst att du har en viss erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter och vill lära dig mer gällande inköp och Supply Chain. Företaget arbetar i Business Central och SalesForce och erfarenhet av dessa ses som en merit men inget krav om du har annan erfarenhet från andra affärssystem. Du kan kommunicera muntligt och skriftligt, både på svenska och engelska.

Som person är du kommunikativ och social, noggrann i ditt arbete, ansvarstagande och nyfiken på att lära dig nytt.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 3 december 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024