Administrativ Innesäljare till Abena

Arbetsbeskrivning

Abena grundades 1953 och är ett danskt familjeföretag med egen produktion. Abena är en leverantör av hälso- och sjukvårdslösningar med sitt huvudkontor och centrallager i Aabenraa, södra Danmark. Abena representeras av dotterbolag i en lång rad länder, levererar mer än 25 000 produkter och är verksamma i mer än 80 länder världen över. Läs gärna mer på www.abenaab.se

Om oss

Abena är ett expansivt företag som framgångsrikt kombinerar sin storleksmässiga styrka med ett familjeägt företags fördelar, såsom korta beslutsvägar och flexibilitet, för att på bästa sätt svara på marknadens behov.

Våra värderingar – öppenhet, flexibilitet, socialt ansvar och affärsetik – är utmärkande för vår företagskultur och genomsyrar all vår verksamhet. Dessutom har vi kul tillsammans på jobbet!

För Abenas räkning söker vi omgående en administrativ innesäljare med placering i Växjö. Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet med en varaktighet fram till den 31 januari. För rätt person finns möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

Som administrativ innesäljare arbetar du serviceinriktat mot såväl kunder som de interna utesäljarna via telefon och mejl. Det kan röra sig om att hjälpa kunder med orderläggning, statusfrågor, reklamationer eller andra avvikelser. Du kommer även stötta den interna säljorganisationen i deras arbete när det gäller prisuppgifter, säljmaterial eller handelsavtal.

I ditt arbete kommer du även ansvara för vissa administrativa arbetsuppgifter såsom att lägga upp kundregister, ta fram statistik, ta fram uppgifter i avtal, bokning av transport och fakturering.

Din profil

För att vara aktuell för tjänsten har du en avslutad gymnasieutbildning. Dessutom har du med fördel erfarenhet från ett liknande arbetsuppgifter och är därför van att sätta kunden i fokus. Vi ser att du har god datorvana med kunskap i Officepaketet.

Framförallt söker vi en riktig talang på det personliga planet. Rätt person för uppdraget är kommunikativ, har en stark känsla för service och förmåga att göra rätt prioriteringar. Det krävs också att du är noggrann, effektiv och kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt. Vi ställer också krav på att du är en ansvarstagande person som ser till att slutföra uppgifter utifrån utsatta deadlines.

Din ansökan
Sista ansökningsdatum är den 18 december, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då löpande urval och tillsättning av tjänsten tillämpas.
Abena har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linn Isberg på telefonnummer 0470-32 38 37.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB Växjö
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 8 december 2016

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

25 november 2024