Administrativ IT-support och verksamhetsutvecklare

Administrativ IT-support och verksamhetsutvecklare

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till vår kund i Kalmar söker vi en konsult till ett deltidsuppdrag med start omgående fram till augusti 2021. Uppdragets sysselsättningsgrad kommer vara varierande under tid och kan pendla enligt överenskommelse mellan 30-100%. Bemanning görs utifrån rådande behov på timbasis. Du kan gå in som underkonsult eller bli anställd hos oss vid Unik. Du kan ha en annan sysselsättning eller av andra skäl vilja och/eller kunna gå in i ett längre uppdrag på deltid.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

På avdelningen du utgår ifrån arbetar man främst med informationssäkerhet, verksamhetsledningssystem, dokumenthantering och stöd gentemot verksamheten i olika system och processer. Digital omställning är en av bolagets övergripande strategier och avdelningen för verksamhetsutveckling har ständigt dessa frågor på sitt bord. Du kommer därför skriva och utveckla manualer samt jobba med bred administrativ dokumenthantering.

Du har rollen som teknisk support och hanterar mobiltelefoner, datorer och andra IT-tekniska arbetsuppgifter inom den interna hårdvaran. Vi ser gärna också att du kan samordna arbetet med bolagets ISO certifiering.

Din profil

Vi söker dig som:

- Gärna har en relevant högskoleutbildning inom området.
- Flerårig arbetslivserfarenhet inom de administrativa områdena
- Har erfarenhet inom systematiskt informationssäkerhetsarbete

För att lyckas i rollen behöver du vara organiserad och strukturerad i ditt arbetssätt. Du behöver som konsult kunna vara drivande och självständig med förmågan att prioritera och slutföra saker och ting. Eftersom uppdraget innehåller en hög grad av support så söker vi dig som är serviceinriktad, social och inlyssnande.
Flexibilitet är ett adjektiv du också är bekant med då uppdragets arbetsuppgifter kan vara skiftande och bollar studsar in från diverse håll och kanter.

God svenska i tal och skrift samt B-körkort är ett krav.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi arbetar med löpande urval då start är omgående.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Emma Johansson och nås på emma.johansson@unikresurs.se eller på 0739-73 93 65.

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 16 november 2020

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024