Administrativ kontorsassistent till fastighetsbolag

Administrativ kontorsassistent till fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Är du student under hösten 2023 och ute efter ett extrajobb vid sidan om studierna? Academic Work letar nu för vår kunds räkning en person som vill vara med och utöka samt utveckla deras team på kontoret i Stockholm. Här får du chansen axla en självständig, rolig och fartfylld roll som administrativ kontorsassistent på ett etablerat fastighetsbolag i ständig rörelse. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som administrativ kontorsassistent innebär arbetsuppgifter från ax till limpa på kontoret. Vi söker dig som är kommunikativ, självgående, och service-minded. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter eller serviceyrken sedan tidigare då du kommer ha ansvar för både administrativa arbetsuppgifter samt agera receptionist när det kommer besökare.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Posthantering, både fysiskt och i Kivra
* Hålla rent på kontoret och i köket
* Förbereda inför styrelsemöten
* Besvara inkommande mail
* Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma efter avklarad upplärning


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter alternativt har arbetat inom ett serviceyrke.
- Har tidigare erfarenhet av Office-paketet
- Språk: Mycket goda kunskaper i Svenska då administrativa arbetsuppgifter kräver hög förståelse av språket, samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift då vissa administrativa arbetsuppgifter innefattar engelska.
- Utbildning: Är studerande på eftergymnasial nivå på minst 50% under hösten 2023, och minst ett år framåt.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Självgående
- Service-minded

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2023
  • Ansök senast: 9 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024