OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i administrativa och föränderliga miljöer? Vill du dessutom arbeta över fler kontaktytor och stötta organisationens olika stödfunktioner på kontoret? I rollen kommer du att få chansen att arbeta med både operativa och administrativa uppgifter. Vi söker dig med god arbetsmoral och tidigare erfarenheter från koordinerande arbete. Ansök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Kunskapsskolan bedriver pedagogisk verksamhet för både grundskolor, gymnasieskolor samt vuxen- och företagsutbildningar där den pedagogiska modellen är personligt utformad. Kunskapsskolan i Hammarby Sjöstad söker nu en administrativ kontorskoordinator på heltid med start i slutet på augusti till och med 23 september.
I rollen kommer du att administrera och assisterar olika stödfunktioner, i synnerhet IT-, Kommunikation- och Ekonomiavdelningarna, med både löpande och tillfälliga uppgifter. Du har ett nära samarbete med företagets olika parter och koordinatorerna på skolorna och hjälper till vid löpande frågor. Rollen innefattar operativt ansvar för hela huvudkontoret, såväl som allmänna utrymmen, dagliga rutiner, beställningar, leverantörskontakter, catering samt mötesförberedande uppgifter. Rollen innefattar också event- och koordineringsansvar vid större tillställningar som rör hela eller delar av koncernen. Vikariatet kommer infalla med Kunskapsskolans årliga kick-off, vilket kommer vara en viktig och rolig del av tjänsten de första veckorna.
Du erbjuds
* En spännande och meriterande tjänst
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Rollens innebär ett flertal varierande uppgifter som bland annat;
* Hantera beställningar och inköp av kontorsmaterial och enklare IT-utrustning
* Förbereda och koordinera större möten och konferenser
* Ansvara för Kunskapsskolans och Kunskapsgymnasiets informationsmail
* Ansvara för frågor om den dagliga driften
* Post- och fakturahantering
* Introducera och registrera nyanställda
* Vara ett administrativt stöd till Sverigechefen, Grundskolechef och Gymnasiechef
VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning
- Har tidigare erfarenhet från administrativt samt koordinerande arbete, exempelvis har du tidigare planerat och genomfört ett event eller konferens
- Har erfarenhet från serviceyrket
- Har god systemvana
- Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift
Som person är du
* Serviceinriktad
* Självgående
* Lösningsorienterad
Övrig information
* Start: Augusti
* Omfattning: Heltid, vikariat t.o.m 23 september med chans till förlängning
* Placering: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231