OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HR Bolaget är en komplett HR-partner till våra kunder inom bemanning, rekrytering, outsourcing, omställning samt organisations- och ledarskapsutveckling.
Nu söker vi en administrativ koordinator till en av våra kunder inom IT-branchen.
Som administrativ koordinator kommer du, tillsammans med ledningen, driva utvecklingen av administrationen i företaget.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att se över rutiner, processer och verktyg för administrationen och ekonomin i företaget. Du kommer också ansvara för att utveckla regelverket kring personalfrågorna.
Vissa ekonomiska arbetsuppgifter ingår också i tjänsten, t.ex. att analysera och följa upp resultat månadsvis, vilket ska fungera som beslutsunderlag för ledningen.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som är utbildad inom hr/ekonomi/administration, samt har flera års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter på växande företag.
Du bör ha mycket god kunskap om olika administrativa programvaror för att kunna inventera och utveckla befintliga system så att de passar verksamhetens krav på uppföljningar.
Personliga egenskaper:
Som person är du van vid att arbeta självständigt samt trivs med att ta ansvar och att driva ditt eget arbete framåt. Du är ödmjuk, anpassningsbar och har en hög social kompetens. Vidare är du affärsmässig i ditt tänk och hanterar förändring väl.
Du kommer bli anställd av HR Bolaget och jobba som konsult ute hos kund under minst 6 månader. Till en början är det en tjänst på 50%, men för rätt person som vill växa i rollen finns möjlighet till en heltidstjänst med mer ansvar.
Tjänsten är placerad i Ronneby eller Lund.
Välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag är 5 juli.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Jenni på telefon 0768-812769 eller via mail jenni.aronsson@hrbolaget.com.
Du söker jobbet via vårt webbaserade rekryteringsverktyg på www.hrbolaget.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Skoog
Jenni Aronsson
Hans Åkesson
Ulrika Olsson