Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Malmö söker vi en administrativ koordinator för ett längre uppdrag med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Det är en flexibel tjänst där du har ansvar för att samordna, planera och följa upp verksamhetens arbete via framför allt arbetsorder. Som koordinator arbetar du administrativt med att planera, koordinera serviceuppdrag på det mest effektivaste sättet och ser till att planera jobb med god framförhållning. Du kommer också ha kontakt med underleverantörer och kravställa samt följa upp deras leverans.

Du ingår i ett team på ca 12 personer och en stor del av ditt arbete är självständigt. vi ser gärna att du trivs med att arbeta med deadlines.

Arbetet är på dagtid, mån-fredag kl 07:00-16:00

Vi söker

Du har en för tjänsten en relevant eftergymnasial teknisk utbildning och/eller annan utbildning och kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. För att lyckas i tjänsten behöver du ha några års arbetslivserfarenhet inom planering, beredning, alternativt arbetsledning. Du behöver vara kommunikativ och ha ett gott bemötande då arbetet innebär mycket kontakt med både personal, underleverantörer och kund.

Tjänsten innefattar också en stor del planering och uppföljning så god datorvana krävs, det r meriterande om du erfarenhet av Maximo eller SAP. Hos oss kombinerar du din kunskap inom teknik och administration med en god servicekänsla.

I arbetet behöver du vara strukturerad, självständig och kunna planera flera arbetsordrar samtidigt. Du följer upp, skapar nya arbetsorder, registrerar serviceprotokoll, kostnader, timmar och ser till att allt är i ordning innan fakturering.

Du har även ett genuint intresse för teknik och det är viktigt att du är kvalitetsmedveten och har förmågan att lägga upp ditt arbete på ett, för verksamheten, effektivt sätt.

Det är meriterande om du har erfarenhet av underhållsplanering, då du planerar och bereder samt schemalägger och tilldelar resurser samt tjänster på arbetsorder för underhållsuppdrag.

Du kommer till en verksamhet som arbetar med ständiga förbättringar och utvecklingsarbete vilket du är en del utav och det stimuleras du av.

Som person är du ansvarsfull, noggrann och trivs att arbeta metodiskt.

Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2023
  • Ansök senast: 15 december 2023

Besöksadress

Tillfällavägen 15
None

Postadress

Tillfällavägen 15
SÄVEDALEN, 43363

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024