Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Mölnlycke Health Care söker nu en administrativ koordinator till en av sina största affärsområden.
I den här rollen kommer du att administrera kundförfrågningar samt säkerställa att Mölnlycke Health Cares kunder får det de beställt. Vi söker dig som är en kommunikativ teamspelare med ett högt affärstänk. Rollen som administrativ koordinator passar dig som har tidigare erfarenhet av administration i SAP. Har du intresse för orderadministrativt arbete och kundservice, samt intresse av att lära dig mer om medicinteknikbranschen? Då kan den här rollen vara för dig!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Hantera kundförfrågningar i vårt administrativa system, konfigurera samt hantera ändringar i beställningar från våra kunder.
Övervaka lagerstatus för våra produkter och hålla koll på eventuella leveransproblem till kunderna.
Samarbeta med planerings- och marknadsstödsteamet och föreslå lösningar när potentiella problem uppstår.


Kvalifikationer
Erfarenhet från kundtjänst, administration eller koordinerande position
Erfarenhet av arbete med SAP, Excel eller andra IT-system
En lagspelare med uppmärksamhet på detaljer
Kommunicera obehindrat på svenska och engelska (muntligt och skriftligt)


Om företaget

Mölnlycke Health Care AB
Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. Our business is organised in the four business areas Wound Care, Operating Room Solutions, Gloves and Antiseptics, where customer centricity, sustainability and digitalisation are at the heart of everything we do.
Mölnlycke employs around 8,400 people. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company has been part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenberg family in 1916. For more information, please visit www.molnlycke.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Alexandersson
karin.alexandersson@poolia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mölnlycke Health Care AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2024
  • Ansök senast: 31 maj 2024

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024