Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du som målsättning att alltid skapa positiva möten och sprida energi? Brinner du för administration samt service och vill utvecklas i en miljö med drivna och kompetenta kollegor? Tycker du om att hjälpa och assistera andra i deras jobb? Just nu söker vi dig som vill arbeta som administrativ koordinator i Göteborg! 
Vi söker dig som är utåtriktad och brinner för att ge god service. Du får energi av att samarbeta med andra och du agerar alltid professionellt. Du skapar energi och ser ett stort värde i att ha ordning och struktur i ditt arbete samtidigt som du har ett agilt mindset och kan agera självständigt och med högt tempo om situationen kräver det. Vi ser att du tidigare har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter i en varierande roll. Meriterande är tidigare erfarenhet av att arbeta med service och support för organisationer.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss

Ansvarsområden
Tjänsten innebär bland annat:
Planera och koordinera möten, konferenser och företagsevenemang.
Assistera med kalenderhantering, förberedelse av presentationsmaterial och mötesprotokoll.
Hantera och organisera både intern och extern kommunikation.
Administrera och underhålla företagets dokumentation och arkiv.
Koordinera resor och bokningar för medarbetare och ledning.
Delta i och driva interna projekt som syftar till att förbättra administrativa processer.


Kvalifikationer
Vi söker dig som:
Har mycket god organisatorisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer.
Talar mycket god svenska och engelska i tal och skrift.
Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint).
Besitter en förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Är Flexibel och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Erfarenhet av en liknande administrativ roll är meriterande.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb