Administrativ koordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du medverka till att bygga och utveckla vårt framtida samhälle?

Har du sinne för ordning och reda, stor initiativkraft och förmågan att sprida energi omkring dig? Vill du vara en del av ett företag som bygger framtidens logistiklösningar och skapa hållbar förändring? Då kan du vara den vi söker. På Catena utvecklar, äger och förvaltar vi långsiktigt hållbara logistikfastigheter, med visionen att länka Skandinaviens godsflöden.

Nu söker vi en serviceinriktad, administrativ koordinator som vill vara en central del i vår växande verksamhet. Du ser inte bara det administrativa som en uppgift, utan tar också initiativ, driver projekt och inspirerar din omgivning.



Om rollen

Som koordinator för våra gemensamma funktioner är du spindeln i nätet i en dynamisk arbetsmiljö. Du blir vårt ansikte utåt, och ditt arbete kommer att sträcka sig brett över hela organisationen. I rollen hanteras allt ifrån det lilla till det stora – det är här din kreativitet och förmåga att tänka utanför boxen kommer till nytta!

Här är några av de saker du kommer att ansvara för:

- Hantera daglig administration och är kontaktperson för vårt huvudkontor i Helsingborg.
- Ta emot besökare och leveranser samt hantera vårt telefonväxelsystem.
- Ansvarar för kontorsrelaterade inköp och leverantörer.
- Stödja ledningsgruppen i diverse administrativa uppgifter.
- I samråd med andra koordinera externa event gentemot leverantörer, hyresgäster, investerare och andra intressenter.
- Samordna interna aktiviteter.
- Assistera med ekonomiska uppgifter, såsom fakturahantering, vid behov.
Du rapporterar till vår marknads- och kommunikationschef, och tjänsten är placerad på vårt kontor i Helsingborg. Våra ordinare arbetstider är 08:00-16:30 med möjlighet till flex.
Om dig

Vi söker dig som inte bara drivs av att leverera högkvalitativ service och administration, utan som också tycker att det är riktigt kul! Du är en kreativ problemlösare som ser möjligheter i varje utmaning och som upplevs som effektiv, engagerad och vänlig av din omgivning. I rollen kommer du ibland behöva jonglera flera uppgifter samtidigt, och det är här din förmåga att prioritera och hitta lösningar är avgörande. Som koordinator - gemensamma funktioner är noggrannhet och ansvarskänsla viktiga egenskaper.



För att lyckas i rollen tror vi att du:


- Har en gymnasieexamen, gärna med ekonomisk inriktning.

- Har minst 3 års erfarenhet av en liknande roll.

- Vana att arbete med Microsoft 365.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

- Har B-körkort.

Det är extra meriterande om du har erfarenhet av att hantera avtal med leverantörer.

Vi värdesätter din erfarenhet, men för oss är det minst lika viktigt vem du är som person. På Catena sätter vi alltid laget före jaget och uppskattar prestigelöshet samt viljan att hjälpa till. Vi är stolta över vår gemensamma värdegrund; vi överträffar förväntningar, vi tar ansvar över tid och vi är engagerade. Det är värderingar du känner dig hemma med och vill stå bakom.

Ansökan

Ansökningsprocessen ska vara lätt! Om du vill bli en av Catenas nya kollegor, skicka in ditt CV. Vi granskar ansökningarna löpande, så vi uppskattar om du skickar in din ansökan snarast, men senast 2024-11-03. Om du vill veta mer om tjänsten, hör av dig till rekryterande chef.

Catena är en långsiktig och värderingsstyrd fastighetsägare i en framtidsbransch. Vi är ett modernt och börsnoterat bolag som på ett hållbart sätt utvecklar, äger och långsiktigt förvaltar effektiva logistikanläggningar.

Vi hjälper våra kunder att tänka smartare kring lägen och varuflöden. Tillsammans länkar vi Skandinaviens godsflöden. Catena-aktien handlas på NASDAQ Stockholm, Large Cap. Som fastighetsbolag har vi tydliga hållbarhetsmål som genomsyrar hela vår verksamhet.

På Catena strävar vi efter att skapa en inkluderande arbetsplats där alla medarbetares unika kompetenser, erfarenheter och perspektiv uppskattas och tillvaratas. För att förstå våra kunders behov och skapa nya affärer är det avgörande att vi attraherar och behåller skickliga och engagerade medarbetare. Att vara en attraktiv arbetsgivare är en av våra strategiska målsättningar och vi lägger stor vikt vid att främja ett hållbart arbetsliv. Vår företagskultur genomsyras av vår värdegrund: vi överträffar förväntningar, vi tar ansvar över tid och vi är engagerade. Vi är stolta och glada över att blivit certifierade som ett Great Place to Work för fjärde gången under 2024.


Om du vill veta mer om Catena som arbetsgivare, besök gärna vår karriärsida på https://careers.catena.se/. Där kan du också prenumerera på våra lediga jobb, så att du snabbt får uppdateringar om nya tjänster som passar dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Catena AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2024
  • Ansök senast: 3 november 2024

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024