OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu en administrativ koordinator på 40 % till vår uthyrningsverksamhet. Ditt huvudansvar kommer vara att administrativt koordinera kontoret hos vår kund.Arbetsuppgifterna innefattar bland annat arrangemang av kundevenemang, kontakt med kunder, offerter, fakturering, mötesprotokoll och löneadministration.Tjänsten är på 40 procent med start i början av oktober. Vi söker dig som är en god administratör och som har en akademisk bakgrund inom marknad eller ekonomi.Du är driven, resultatinriktad och relationsbyggande.Andra egenskaper som värdesätts är att du är kundorienterad, initiativtagande och självgående.Förändringar är något du ser positivt på och du är mycket flexibel.Vidare vill vi att du har goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.