OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Chalmers söker vi nu en administrativ koordinator på 50%. Uppdraget förväntas att påbörjas i mitten av februari och kommer att pågå fram till sista april. Vi letar efter dig som trivs med att ha en spindeln i nätet-funktion med många kontaktytor samt har ett sinne för ordning och struktur! Varm välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer kommer ske löpande, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifterna för koordinatorn går mycket ut på att förbereda, genomföra och efter-arbeta möten och events. På senare tid har detta gjorts digitalt, men förhoppningar finns om att det blir mer fysiskt framöver. Uppdraget är inom ramen för ett specifikt projekt som Chalmers arbetar med. Inom detta projekt har du även dessa arbetsuppgifter:
• Hantera och administrera protokoll och mötesanteckningar
• Skicka ut kallelser/inbjudningar och hantera agendor
• Ansvara för lokalbokning i samband med möten
• Koordinera och sammanställa projektets årsberättelse
• Vara projektets kontaktperson utåt
• Sammanställa presentationsmaterial
• Vara operativ projektledare för vissa event inom projektet
• Vara webbansvarig och hålla hemsidan uppdaterad
Vem är du?
För att vara aktuell för uppdraget krävs det att du har några års erfarenhet av liknande arbete. Du har god administrativ förmåga och trivs i koordinerande roller där du är lite av spindeln i nätet och ser till så att det administrativa flyter på bra och att du på ett tydligt sätt informerar berörda kollegor. Antingen har du högskoleutbildning eller så har du motsvarande arbetserfarenhet på några år inom administration. Som person är du noggrann, strukturerad och duktig på svenska och engelska i både tal och skrift. Du är även kommunikativ och inte rädd för att ta egna initiativ!
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.