OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du administrativt lagd och har ett härligt engagemang?
Nu söker vi en driven person som vill jobba som administrativ koordinator hos oss på vårt kontor i Stockholm. Du är en positiv, självständig, problemlösare, som tar egna initiativ och är flexibel. Hos oss blir du en värdefull medarbetare som hjälper till att sätta takten.
Om oss
Brandexperten AB grundades 1991. Vi erbjuder ett helhetskoncept inom brand, första hjälpen och arbetsmiljö. Med tjänster och produkter så som utbildning, Systematiskt Brandskyddsarbete (SBA), brandtätning, brandskyddsdokumentationer m.m. så kan vi erbjuda våra kunder möjlighet att förbättra och utvecklas till säkrare och tryggare arbetsplatser. Vi finns i dag representerade med kontor i Linköping, Stockholm, Göteborg, Malmö, Jönköping, Nässjö, samt Kalmar.
Företaget är inne i en expansiv fas och söker nu förstärkning till vårt Stockholmskontor. För rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter.
Arbetsuppgifter
Stöd till organisation
Kundkontakt via mail och telefon
Digitala system och portaler
Registervård – arbeta proaktivt för att säkerställa uppdaterade register
Supporta verksamheten i alla administrativa frågor
Finns intresse för ekonomi så kan kontering av leverantörsfakturor eller arbetsuppgifter kopplade till ekonomi förekomma
Vi söker dig som
Har gymnasialutbildning
Mycket god datorvana
Har riktigt goda kunskaper inom Excel och Officepaketet
Vi ser det som meriterande med
Erfarenhet som administratör eller kundtjänstmedarbetare
Erfarenhet av Visma
Ser fram emot att höra från dig!
För frågor kontakta ekonomiansvarig, Alexandra Kronberg
Kontaktpersoner på detta företaget
Servicetekniker koordinator Fredrik Edlund
0730687100