Administrativ koordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med att hjälpa Skandinaviens främsta chefer att bli ännu bättre på sina jobb?
Trivs du i en roll där du får koordinera det dagliga arbetet och agera spindeln i nätet för både kollegor och medlemmar?
Vill du arbeta i en miljö full av inspirerande möten och möjligheten att vara med i en tillväxtfas?


Om så är fallet kan du vara den administrativa koordinatorn vi söker till vårt managementteam!

Vi är Leaders Alliance

Ett chefsnätverk för nytänkade ledare där ”Great minds don’t think alike”. Välkommen till ett företag som tänker utanför boxen och som brinner för att ge ledare en plattform och ett sammanhang från vilket de kan växa, utmana sig själva och skapa riktigt förändring i sin vardag.



Leaders Alliance är ett ungt chefs- och kompetensnätverk i en tillväxtfas och vår ambition är att alla våra medlemmar ska bli än mer effektiva i sina yrkesroller. Detta för att kunna fortsätta utvecklas och få chansen att bli utmanad genom att vara en del av ett nätverk med Skandinaviens bästa chefer.





Rollen som administrativ koordinator

Vi söker en person att bli en del av vårt team. Du kommer hantera olika administrativa sysslor, agera kontorsassistent och till viss del projektsamordnare.

I detta arbete bör man andas service och gilla kundkontakt då det i vissa fall även krävs att man knyter samman kontakten med leverantörer. Därför är det viktigt att personen är service-minded och inte drar sig för att lyfta telefonen på eget initiativ för att bli effektiv i sitt arbete.

För att trivas i denna roll som Administrativ koordinator behöver personen tycka om att jobba, inte bara med administrativa sysslor, utan också ha förmågan att ha stenkoll på alla små detaljer kring arbetet.

Exempel på förekommande arbetsuppgifter:
Faktureringsarbete
Logistik- och bokningsansvarig inför möten
Skapa presentationer (PPT)
Hantering av avtal och postutskick
Skicka ut och sammanställa enkäter
Ansvara över medlemspresentationer
Kontrollera inköp till kontoret etc.

Vi erbjuder dig
Möjlighet till en personlig och professionell utveckling i ett nytänkande scale-up med högt driv där du i din roll bygger ett enormt personligt nätverk för resten av ditt liv
Möjlighet att varje dag få göra verklig skillnad genom att bidraga till vår vision; att göra Skandinaviens ledare bättre på sina jobb
Ett härligt och engagerat team med höga mål
Ett öppet team där fokus är balanserat med mycket glädje

Vad vi söker hos dig?
Mycket noggrann och detaljorienterad
Kunna Office-paketet med fokus på PowerPoint & Excel
Kunna uttrycka sig väl i tal & skrift både på engelska och svenska
Gilla teknik och kunna manövrera olika system
Serviceinriktad


FÖR MER INFORMATION OCH KONTAKT

Leaders Alliance skapades för att ge ledare en plattform och ett sammanhang från vilket de kan växa, utmana sig själva och skapa riktigt förändring i sin vardag.

Vi är mindre än fem år in på vår resa och vi växer snabbt. Vi har i dagsläget över 300 medlemmar och cirka 75 % av Sveriges 100 största bolag representerade i nätverket.

Besök oss gärna @Leaders Alliance på LinkedIn eller se www.leadersalliance.se för att veta mer.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryterare Michaela Wahlberg på mail; michaela.wahlberg@aliby.se eller tel; +46704934829.

Intervjuer sker löpande så ansök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aliby Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Postadress

Östra Hamngatan 16
Göteborg, 41109

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024