Administrativ Koordinator och chefsstöd

Administrativ Koordinator och chefsstöd

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation
Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning, söker vi nu en Administrativ Koordinator och chefsstöd till deras kontor i Finspång. Uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill ge din karriär en skjuts i rätt riktning i en modern, internationell och framåtsträvande miljö. Vi söker dig som vill få möjlighet att vara med och forma en viktig roll som kommer att spela en central roll för olika delar av organisationen.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I din roll kommer att få möjlighet att påverka och utveckla arbetsprocesser, implementera bästa praxis och vara nyckeln till framgångsrik chefsstöttning i projekt, kostnadsstyrning samt administrativ support för vår konstruktionsavdelning. Detta är en ny roll hos vår kund. Det är en bred roll där du kommer att ha många kontaktytor inom olika delar av verksamheten. Du kommer även att administrera och fördela felrapporter i kundens affärssystem SAP, och andra administrationsuppgifter gruppen behöver support med. Det krävs ingen teknisk bakgrund, utan personlig lämplighet väger tungt för denna roll.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:



- Projektstöd: Du kommer att vara en viktig del av projektteamet genom att erbjuda administrativ support, samordna och övervaka projektaktiviteter samt se till att tidsramar och deadlines följs.
- Kostnadshantering: Du kommer att vara ansvarig för att övervaka och hantera projektbudgetar, inklusive att registrera kostnader, spåra utgifter och bistå vid budgetuppföljning.
- Administrativt stöd: Du kommer att vara spindeln i nätet när det gäller att skapa artiklar och beställningar, organisera och underhålla dokumentation, samt hantera allmänna administrativa uppgifter för konstruktionsavdelningen.
- Systemexpertis: Du kommer att vara en nyckelanvändare för våra system och vara med och forma och optimera deras användning. Din erfarenhet och expertis kommer att vara ovärderlig när det gäller att ge användarstöd och utbildning till kollegor.

Din profil


- Relevant utbildning inom administration, projektledning eller liknande område.
- Erfarenhet av likvärdig tjänst så som: administrativt arbete, projektstöd eller chefsstöttning.
- Goda kunskaper i att använda och hantera olika system och mjukvaror.
- Engelska och Svenska i både tal och skrift.

- Kunskaper i SAP är meriterande.

Vi söker dig som har en stark organisatorisk förmåga och förmåga att prioritera uppgifter avgörande. I denna roll kommer du att behöva hantera flera uppgifter samtidigt och behöver ha förmågan att organisera och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är också viktigt med goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att samarbeta med olika intressenter inom organisationen. Att vara självständig och ta ansvar för dina arbetsuppgifter är avgörande för att kunna leverera kvalitativ chefsstöttning och administrativ support. Du behöver kunna anpassa dig till förändrade omständigheter, snabbt växlande prioriteringar och vara redo att hantera olika utmaningar som kan uppstå i ditt arbete.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi kommer löpande presentera kandidater för kunden. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på 0739252586 eller på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2023
  • Ansök senast: 18 juni 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024