Administrativ Koordinator, Södra Göteborg

Administrativ Koordinator, Södra Göteborg

Arbetsbeskrivning

JOBBA SOM ADMINISTRATIV KOORDINATOR I SÖDRA GÖTEBORG

Här får du chansen att jobba på ett globalt företag med stort innovationsdriv inom den medicinbiologiska sektorn. Här värdesätter man mångfald och strävar för en arbetsplats som representerar samhällets diversitet. Bolagets kultur bygger på utveckling, samarbete, uppskattning och en varm energi.

OM TJÄNSTEN

I denna roll givs du möjligheten att jobba som en stöttande funktion för teamet inom Global Evidence Administration. Du kommer jobba som administrativ koordinator i en utmanande och utvecklande miljö där du tillsammans med övrigt team jobbar proaktivt.
Du förväntas leverera brett inom den administrativa och koordinerande fältet, du kommer bland annat få jobba med stöttning gentemot projekt, administrativ hjälp vid onboarding av ny personal samt offboarding av personal som avslutar sina anställningar. Du förväntas kunna axla rollen med professionalism och diskretion.



Arbetsuppgifter:

- Assistera hjälp vid konferenssamtal och event
- Hantera mail-inkorgar och kostnadsrapporter

- Upplägg av researrangemang nationellt och internationellt
- Skapa dokument, rapporter och Powerpoints med riktig och korrekt information - ofta under tidspress.

- Förbereda och redigera korrespondens och och generell kommunikation

- Ta in kunskap om bolagets processer och system.

- Hantera övriga uppgifter som dyker upp

Denna tjänst är ett konsultuppdrag på 6 månader där Jobandtalent blir din arbetsgivare men uppdraget är förlagt hos kund.

OM DIG

Som person har du högt driv och trivs med att jobba i ett högre tempo där du har mycket ansvar och förväntas leverera därefter. Du beskriver dig själv som en person med hög integritet och är varsam och diskret med vad för information du delar med dig utanför koncernen. Sedan tidigare har du erfarenhet av liknande arbete och är van vid att jobba både självständigt och i team. Du är flexibel i ditt tillvägagångssätt och kan snabbt byta fokus när det behövs.

Krav:

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör med supporterande roll

- Avancerade kunskaper i Officepaketet

- Mycket goda kunskaper inom kommunikation

- Flytande kunskaper av både svenska och engelska, både skriftlig och muntlig

- Duktig på att prioritera och strukturera upp arbetet samt att jobba med flera arbetsuppgifter simultant.

Meriterande erfarenheter eller kunskaper skrivs med fördel i löpande text efter kraven.



ATT JOBBA PÅ JOBANDTALENT

På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största-, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobandtalent
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2023
  • Ansök senast: 29 juli 2023

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024