Arbetsbeskrivning
Är du en mycket skicklig administratör, som med bravur navigerar program som tex. MS Office, Sharepoint och ServiceNow? Har du erfarenhet av arbete i reception eller växel? Isåfall kan du vara precis den vi söker! Läs gärna vidare för att ta reda på mer om rollen.
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en skicklig administrativ koordinator för vår kunds räkning, ett företag som ansvarar för kollektivtrafiken i sin region, som inkluderar bussar, tåg, spårvagnar och båtar. Du blir en del av ett härligt receptions- och administratörsteam i Göteborg, där denna tjänst är placerad.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll blir du del av ett professionellt team som tillsammans samordnar, driver och utvecklar arbetet med företagets reception, ärendehantering och service. Avdelningen för Administrativ Service ansvarar för kontoret och stöttar ledning, stab och övrig verksamhet med olika typer av administrativa och samordnande uppgifter. I den här tjänsten har man i princip ingen kundkontakt utan man hanterar endast interna ärenden och svarar på frågor om högt och lågt.
Dina egenskaper
Vi söker dig med driv, effektivitet och förmåga att leverera hög kvalitet i arbetet. Du trivs i rollen med ditt utåtriktade och vänliga bemötande och goda problemlösningsförmåga. Som administratör är du noggrann, strukturerad och hanterar flera uppgifter samtidigt. Slutligen värderar du struktur och ordning och har en förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya frågor.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning och flera års arbetslivsfarenhet i liknande roller
Erfarenhet av att ha arbetat i reception och växel
Mycket god kunskap i att hantera olika administrativa system till exempel Office, Sharepoint och ServiceNow
Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift
Meriterande:
Högskoleutbildning inom relevant område
Erfarenhet från offentlig verksamhet
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader. Start 2025-01-01.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén, du når henne via amanada.delven@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34925i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.