OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på att ta dig an nya projekt och motiveras av att vara spindeln i nätet? Har du erfarenhet av en administrativ och koordinerande roll? Då är det precis dig vi söker! Uppdraget är hos en av nordens största aktörer inom fastighet och retail - vi jobbar med löpande urval så vänta inte med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en administrativ koordinator som med omgående start kan ta sig an ett spännande- och väldigt meriterande projekt under 6 veckor. I rollen kommer du att vara en nyckespelare hos Nordens största aktör kopplat till expansion och byggnation inom detaljhandeln. Ditt ansvar kommer att vara att såväl administrera och koordinera projektets olika delar som att supportera och avlasta projektledarna.
I rollen kommer du ha daglig kontakt med olika kunder, leverantörer och samarbetspartners när nya butiksavdelningar ska startas upp runt om i landet.
#
Du erbjuds
* En väldigt meriterande erfarenhet från en stor aktör
* En givande erfarenhet av projektledning kopplat till en välkänd butikskedja
* Centralt beläget kontor, med möjlighet till remote work
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Avlasta och supportera projektledarna
- Hantera förfrågningar som berör projektet
- Rapportera in styrdokument dagligen
- Rapportera till kunder dagligen
- Sammanställa och jobba utifrån Excel-listor
VI SÖKER DIG SOM
- Erfarenhet av rollen som administrativ koordinator, projektledning eller projektkoordinering
- Vana att jobba i Excel
Det är meriterande om du:
* Har kunskaper inom inredning i byggnation
* Erfarenhet från byggbranschen
* Har högskole- eller universitetsutbildning som ingenjör/civilingenjör inom bygg
Vi ser att du som söker den här tjänsten är en person som är snabblärd och bekväm med att jobba i ett högt tempo. Utöver detta skulle du beskriva dig som:
* Strukturerad och noggrann
* Kommunikativ
* Ansvarstagande
#
Övrig information
* Start: omgående (v. 9)
* Omfattning: Heltid, ca 6 veckor
* Placering: Stockholm/Remote work
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231