OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en administratör som kan täcka upp under semestertiden. Här kommer du ges möjlighet till ansvar och utveckling på ett stort företag samtidigt som du bygger relationer både internt och externt. Studerar du på eftergymnasial nivå och känner att denna tjänst är för dig? Sök redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
OM TJÄNSTEN
Den officiella titeln för tjänsten är Lastbäraradministratör. Lastbärare är de som bär gods in och ut från kundens terminaler. Arbetet med lastbärare har ett stort dagligt monetärt flöde vilket innebär stort ansvar för dig som söker tjänsten. Vi söker dig som kan hantera snabba puckar och som kan koordinera och ansvara för flödet av lastbärare från faktura ut till butik och sedan tillbaka igen.
Din närmsta chef sitter befinner sig i Göteborg och han lever efter mottot frihet under ansvar. Han tror på din kompetens och slutledningsförmåga där du får ansvara för att ta egna beslut under arbetsdagens gång.
Introduktionen kommer att utformas utifrån dina förutsättningar, men utgår från att du arbetar tillsammans med dina framtida kollegor i Göteborg för att lära dig arbetsuppgifterna inför sommaren.
Du erbjuds
* Ett givande sommarjobb på ett stort företag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
En vanlig arbetsdag innebär det mesta en kan tänka sig inom administration. Det är mycket arbete i excelark, med telefon och mailkontakt både internt och externt. Exempel på arbetsuppgifter följer nedan:
* Fakturering och registrering av lastbärare.
* Upprätthållande och förande av statistik.
* Daglig kontakt med både interna och externa parter över telefon och mail.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar minst 50% på eftergymnasial nivå, registreringsintyg behöver kunna uppvisas
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
- Har goda kunskaper i Officepaketet, det är även meriterande om du har arbetat i SAP
- Är tillgänglig för arbete på deltid v. 25 (introduktion) och heltid v. 27-32
Utöver detta är det även meriterande om du har arbetat med administrativa arbetsuppgifter tidigare.
Vi söker dig som är
* Självgående
* Strukturerad
* Problemlösande
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ett personlighetstest kommer att ingå i processen.
Övrig information
* Start: Vecka 25
* Omfattning: Heltid under v. 27-32, vardagar med arbetstider 07.00-15.45. Introduktion sker på deltid v.25-26.
* Placering: Hisings Backa
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231