Administrativ koordinator till Atlas Copco

Administrativ koordinator till Atlas Copco

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att jobba med administrativa uppgifter och med människor? Vill ta nästa steg till en långsiktig roll i ett familjärt team med en stöttande chef? Har du en ådra för teknik samt gillar att arbeta strukturerat? Kanske är det dig vi söker för det nya uppdraget som administrativ koordinator hos Atlas Copco! Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Passionerade människor skapar exceptionella saker. Visste du att de lösningar vi utvecklar är en viktig del av de flesta branscher? Elektronik, medicinsk forskning, förnybar energi, livsmedelsproduktion, infrastruktur och många fler. Vi finns överallt! Att arbeta med oss innebär att arbeta med den senaste tekniken och banbrytande, hållbara innovationer. Med vår inkluderande och omtänksamma miljö får du det stöd och den inspiration du behöver för att växa. Här omfamnas dina idéer och du slutar aldrig lära dig.

Du erbjuds


* En vänlig, familjeliknande atmosfär
* Gott om möjligheter att växa och utvecklas


Detta är inledningsvis ett uppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I denna rollen kommer du bland annat:


* Hantera och underhålla fältserviceflödet
* Informera och kommunicera med tekniker och kunder
* Uppdatera avtal
* Skapa fakturor och ordrar
* Beställ reservdelar till tekniker
* Ha ett nära samarbete med internförsäljning


VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har 1-2 års erfarenhet av en administrativ roll sedan tidigare
- Har en god systemvana

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP.

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Lösningsorienterad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, inledningsvis 6 månader, med goda chanser till förlängning
* Placering: Stockholm, Sickla


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024