Administrativ Koordinator till Forever Living | Mölndal

Administrativ Koordinator till Forever Living | Mölndal

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration samt en vilja att bidra och växa i din framtida roll? Vill du dessutom bli en del av ett bolag där glädje, engagemang, mod och samarbete är betydelsefulla ledord? Då är denna roll som administrativ koordinator på Forever Living något för dig. Här får du möjligheten till en utvecklande roll där du blir en viktig kugge i ett stort, globalt företag inom hälsa- och hudvård. Vänta inte med att skicka in din ansökan!



Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd av Forever Living.

Vad innebär jobbet som Administrativ Koordinator?

I denna roll kommer du att vara en del av logistikavdelningen och bli en viktig spelare för att verksamheten skall flyta på ett bra sätt. Du kommer att tillhöra en grupp på idag tre personer där samarbete och team-känsla väger tungt. I din roll kommer du att arbeta tätt tillsammans med övriga avdelningar i organisationen, både nationellt och globalt. Verksamheten är i en spännande fas med många roliga projekt på gång där du kommer att vara delaktig!

Exempel på arbetsuppgifter:

* Reklamationer
* Hantera dokumentation för återförsäljare
* Redovisning gällande tull, frakter samt avfall
* Bevaka lagersaldon, uppdatera artiklar i systemen, skapa buffertrapporter samt prislistor
* Inköp av varor samt påfyllning till deras fysiska butik, Easy Shop. Bokföra leveranser, försäljning samt svinn och inventering. Bemanning vid behov
* Samarbete med den europeiska lagerfunktionen gällande frakter, kostnader samt förbättringar, du arbetar också nära IT-avdelningen kopplat till interna system

Forever Living sitter i vackra och klassiska lokaler i ett slott centralt i Mölndal. Du kommer till en väldigt trivsam omgivning där det skall vara roligt att komma till jobbet!

Vem söker vi?

Vi ser att du är en lösningsfokuserad lagspelare som drivs av att göra skillnad. Du är driven, serviceinriktad, organiserad och prestigelös. Vi ser gärna att du är nyfiken som person och tilltalas av att lära dig nytt, vare sig det handlar om ny information eller nya projekt! För att lyckas med ditt arbete krävs det att du är noggrann och analytisk i ditt sätt att jobba.

* Du har administrativ erfarenhet och har gärna arbetat med liknande arbetsuppgifter
* Van att arbeta i affärssystem samt kunnig i Officepaketet, främst Excel
* Du har flytande svenska och engelska i både tal och skrift

Vi ser det som ett stort plus om du arbetat i e-handelsföretag med administration, försäljningserfarenhet alternativt har en logistisk bakgrund.

Vad kan Forever Living erbjuda dig?

Arbetstiderna är förlagda mellan 08:00-17:00 måndag till fredag. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. I övrigt finns möjlighet till distansarbete ett par dagar i veckan samt till viss flextid.

Forever Living är en arbetsgivare som månar om sina anställda på flera sätt, bland annat genom generösa personalförmåner och trygga villkor. Det är en väldigt trevlig arbetsplats där man dessutom styr upp gemensamma aktiviteter flera gånger per år.

Låter Forever Living som din nästa arbetsgivare? Ansök idag!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Jefferson Wells, och Forever Livings önskan är att alla eventuella frågor går direkt till Jefferson Wells kontaktperson Helena Giannakenas på telefonnummer: 0722-17 32 38 eller via e-post: helena.giannakenas@jeffersonwells.se.

Vi arbetar med löpande urval - välkommen med din ansökan så snart som möjligt!



Om Forever Living Products
Forever Living Products har idag verksamhet i drygt 160 länder och är ett av Skandinaviens största direkthandelsföretag inom hälso- och hudvårdsprodukter. Forever Living utvecklar Aloe Vera-baserade produkter inom kosttillskott, träning, hud- och hårvård. Från kontoret i Mölndal stödjer de sina återförsäljare i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

Sammanfattning

Liknande jobb


29 november 2024

28 november 2024

28 november 2024