OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Greve Jakob Hiss AB söker nu en administrativ koordinator till Göteborg. Är du serviceinriktad och har en bra känsla för att administrera, organisera och planera ditt arbete? Tveka då inte att söka denna tjänst!
Greve Jakob Hiss AB grundades 2018 med målet att erbjuda högkvalitativa hissar till rimliga priser. Greve Jakob Hiss är ett dotterbolag och en del av koncernen som idag består av Hissen AB samt dotterbolagen Trygga Hiss AB, Una Portar AB och Amsler Hiss AB med drygt 150 anställda. Vi är ett framåtlutat bolag i en ganska konservativ bransch som satsar mycket på ständig utveckling och förbättring av bolaget. Vi skräddarsyr lösningar efter kundens behov och säkerställer snabba leveranser vid eventuella driftstopp. Vi fokuserar mycket på att skapa en digital plattform i kombination med attraktiv familjär arbetsplats.
Din roll
I rollen som administrativ koordinator är du få en central roll i verksamhet. Du kommer arbeta som ett administrativt stöd och bistå verksamheten i administrativa frågor. Din tid kommer att fördelas så att hälften av den tillbringas på Greve Jakob Hiss och den återstående hälften i övriga delar av koncernen. Oavsett vad som kan dyka upp så har du en lösningsorienterad inställning och en passion för att hjälpa till!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ta emot inkommande felanmälningar på hissar och lägga ut jobben på tekniker
Svara i växeln
Leverantörsavtal
Registervård – arbeta proaktivt för att säkerställa uppdaterade register
Kundstatistik till kunder
Fakturering
Biladministration
Office management
Kundkontakt och uppföljning via mail och telefon
Delaktig i kundavtalshantering i koncernens bolag inklusive kundövertagande
Då bolaget är ett tillväxtföretag så kan denna roll komma att förändras över tid utefter den anställdes intresseområde.
Din profil
Då rollen innebär många kommunikationsvägar ser vi gärna att du har en hög servicekänsla och insikt i vad det innebär att arbeta med kunden i centrum. Vidare är du en framåt och positiv person med ett administrativt öga som har lätt för att lära och sätta dig in i nya system. Du är noggrann, flexibel samt besitter bra struktureringsförmåga vilket möjliggör en god överblick av ditt arbete och att du snabbt kan prioritera, prioritera om och växla mellan olika arbetsuppgifter. Du har ett öga för detaljer och trivs med administrativa arbetsuppgifter. För dig är det en självklarhet att vara en lagspelare och tillsammans lösa de dagliga utmaningar som uppstår.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av administrativa uppgifter, kundtjänstarbete eller office management.
God datavana (meriterande med erfarenhet inom Salesforce och Visma.net)
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Övrigt
Omfattning: Heltid
Startdatum: Enligt överenskommelse
Arbetstid: Mån-Fre kontorstid
Vi erbjuder dig
Du välkomnas till ett expansivt företag med ett öppet och prestigelöst arbetsklimat. Anställningen inleder med en provanställning och övergår om allt känns bra för båda parter till en fastanställning på heltid. Bolaget erbjuder friskvårdsbidrag, kollektivavtal, extra pension utöver tjänstepension samt bonus.
I den här rekryteringen samarbetar Greve Jakob Hiss AB med OnePartnerGroup, ansök via annonsen på OnePartnerGroups hemsida. Frågor om tjänsten hänvisas därför till ansvarig rekryterare Rebecka Svensson på 0723774920 eller rebecka.svensson@onepartnergroup.se
Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten.
Varmt välkommen in med din ansökan!