OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som drivs av problemlösning och har en koordinerande ådra finns nu en möjlighet att bli Grundfos nästa administrativa koordinator. Vi ser att du drivs av engagemang i ditt arbete som i sin tur avspeglas till kollegor samtidigt som du gärna tar initiativ i ditt arbete. Vi ser framemot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Grundfos arbetar för att göra en positiv skillnad i världen med hållbarhet i fokus. De arbetar med att ta fram energieffektiva pumpar och pumplösningar inom VVS, VA och Industri för att ständigt förbättra vatten- och energieffektiviteten för det bästa och tror på att göra skillnad lokalt och globalt.
I rollen som administrativ koordinator är din främsta uppgift att hantera inkommande mejl med olika ärenden och sedan fördela dessa till dina kollegor som sitter med både Front Line och Back Office. Mejlen som inkommer kan vara ärenden som berör orderhantering, förfrågningar och offerter m.m. Det är alltså din uppgift att se till att rätt mejl kommer till rätt kollega och att fördelningen blir rättvis. Du arbetar ensam i din roll men du ingår i ett härligt gäng på ca 12 andra personer som alla har en tät kommunikation mellan varandra.
Vi ser att du som söker är en person som har en koordinerande ådra och har arbetat i en liknande roll tidigare, och framförallt ser vi att du är en person som besitter högt servicetänk, är energirik och initiativtagande.
För att få en djupare inblick i Grundfos historia och verksamhet, se filmen nedan:
Du erbjuds
* Foten in på ett globalt bolag med hållbarhet i fokus
* En hängiven konsultchef som kommer fungera som en karriärpartner under hela din anställning
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för inkommande mejl
- Fördela ut ärenden på deras frontline- och frontoffice avdelning och säkerställa jämn arbetsbelastning i gruppen
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av en koordinerande roll som inneburit datorvana
- Har goda systemkunskaper - här kommer du arbeta i SAP
- Har obehindrade kunskaper i svenska såväl som engelska då arbetet sker på dessa språk
- Tjänsten ställer höga krav på att du kan hantera flera bollar i luften samtidigt och att du håller en hög servicenivå gentemot kollegor och andra aktörer
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Initiativtagande
* Strukturerad
Övrig information
* Start: Start i april
* Omfattning: Heltid, start 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Mölndal, Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231