Administrativ koordinator till JAB

Administrativ koordinator till JAB

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en lösningsorienterad och ambitiös person? Trivs du i en administrativ roll med mycket kundkontakt? Då har vi rätt tjänst för dig.

Vår kund JAB är i behov av en administrativ koordinator till deras kontor i centrala Stockholm. I rollen kommer dina primära arbetsuppgifter att bestå av orderhantering och kundservice där du tar emot och administrerar ordar samt svarar på förfrågningar om produkter, ger råd och hjälper kunder med priser och offerter. Vidare kommer du att avlasta säljarna och svara på lättare ekonomifrågor samt hantera reklamationer. Du tar även emot kunder i JAB’s egen showroom.


Om företaget
Familjeföretaget JAB Josef Anstoetz KG, med sitt huvudkontor och lager i Tyskland, har sedan starten 1946 varit likställd med kvalitet och stabilitet. Det finns flera olika produktgrupper under JABs moderkoncern som textilgrossist och har förutom gardin och möbeltextilier även konfektionerade mattor, hiss- & rullgardinsystem samt LVT-golv.
JAB Stockholm agerar säljkontor/showroom för den skandinaviska marknaden, och servar Sverige, Danmark och Finland.


Din profil
Vi ser att du som söker har god till mycket god dator-och systemvana samt vana att arbeta administrativt. JAB har engelska som affärsspråk och det är därför av hög vikt att du talar och skriver engelska obehindrat.

Vi söker en person som är strukturerad, lösningsorienterad och är van vid att ta eget ansvar. Vidare ser vi att du är proaktivt i ditt arbetssätt och har en naturlig fallenhet för att se helheten i ditt arbete. Då det är ett litet team som jobbar nära varandra och hjälpts åt med det mesta, läggs stor vikt vid din personlighet i denna rekrytering.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.lindgren@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024