Administrativ koordinator till mediehus

Administrativ koordinator till mediehus

Arbetsbeskrivning

Här kommer du till en varierad och viktig roll hos vår kund där du får många kontaktytor. Är du duktig på kommunikation och koordinering? Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Här kommer du tillhöra ett team bestående av 60 personer och du rapporterar till avdelningschefen. Arbetsuppgifterna kommer du att dela med en annan person och ni kommer att fördela dessa mellan er.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att vara ett administrativt stöd till partnersälj, marknadsavdelningen och övriga verksamheter i en varierad roll. Arbetet kommer innefatta mycket kontakt med partnersäljare och eventuellt partners. Du kommer bland annat att:


* Skicka deltagarlistor och information kring konferenser
* Skisser på montrar och svara på frågor
* Sammanställa statistik
* Skicka ut VIP-inbjudningar
* Förbereda uppföljningsmaterial och uppdatera information i system
* Eventuellt även möjlighet till att vara på plats på eventen


VI SÖKER DIG SOM
* Har en gymnasieutbildning


* Har tidigare erfarenhet av administration och service
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då kommunikationen sker på svenska
* Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office och gärna även Google Workspace (drive, mejl, dokument)
* Då de arbetar i digitalt baserade plattformar är god datavana ett krav


Det är meriterande om:


* Du har en eftergymnasial utbildning
* Du har erfarenhet av en liknande roll inom sälj och event
* Du har kunskap i Cvent


De personliga egenskaper vi söker för tjänsten är:


* Att du är serviceminded
* Att du har en god samarbetsförmåga
* Att du är noggrann


Övrig information


* Start: 9 augusti
* Omfattning: Heltid tom 10 december 2021
* Placering: Hemifrån och på kontoret som är beläget på Kungsholmen i Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2021
  • Ansök senast: 9 juli 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024