Administrativ koordinator till Oatly i Malmö

Administrativ koordinator till Oatly i Malmö

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att arbeta administrativt och se till att alla detaljer är på plats? Då ska du se hit! Nu letar vi efter en administrativ koordinator, på initialt 3 månader, som kommer arbeta med att säkerställa smidig samordning och effektivitet för Oatlys Executive Office. Sök rollen redan idag då den ska tillsättas omgående!

OM TJÄNSTEN

I rollen som administrativ koordinator kommer du vara den viktiga administrativa länken som bland annat arbetar med att samordna möten, researrangemang och stödjer interna projekt. Du kommer även att assistera Oatlys executive assistants och ledningsgrupp.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du kan hantera flera uppgifter samtidigt och identifiera områden för förbättring. Det är även viktigt att du är en teamplayer, är prestigelös och har ett sinne för service.

Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag på initialt 3 månader, med chans till förlängning
- En fot in på ett internationellt och innovativt bolag, i framkant i sin bransch

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Event- och möteskoordinering: boka möteslokaler, arrangera catering och koordinering kring både interna och externa möten
* Supportera vid interna projekt
* Koordinering av resor och visum-ansökningar
* Agera administrativt stöd till executive assistants och ledningsgrupp
* Hantering av kreditkortsavstämningar och återbetalningar


VI SÖKER DIG SOM
- Kan kommunicera obehindrat på engelska, både i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och i en koordinerande roll

Det är meriterande om du har
- Arbetat i systemet Monday tidigare
- Har arbetat supporterande mot ledningsgrupp eller chef tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2024
  • Ansök senast: 20 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024