Administrativ koordinator till Randstad AB

Arbetsbeskrivning

Administrativ Koordinator
Randstad söker dig som har erfarenhet av administration och vill arbeta hos Sveriges största HR-partner, deltid. Vi erbjuder dig en koordinerande roll med stort eget ansvar och där vi alltid stöttar varandra till framgång inom teamet. För dig är det lika viktigt att leverera med kvalitet som att ha kul på din arbetsplatsen. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan, redan idag!

Omfattning: Deltid minst 50%, start omgående enligt överenskommelse och för uppdrag i 3 månader med möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning:
Här sitter du på Randstad huvudkontoret och ingår i ett team på 6 personer som arbetar med konsultuppdrag för den offentliga sektorn. I din roll som administrativ koordinator ansvarar gemensamt med en kollega för att avrop över hela landat samt koordinering av dessa uppdrag. Du kommer även agera som stödperson och sakkunniig för konsultcheferna inom avropsuppdragen.

Dina arbetsuppgifter:

• Administrera, granska och ansvara för att avropen alltid blir besvarade och inlämnade inom avsatt tid.
• Kommunicera med konsultchefera runt om i landet och stötta i hanteringen i den administrativa delen av hanteringen av avrop på kompetenser till statliga myndigheter runt om i landet.
• Granska och administrera inlämning av avropen tex att kandidaterna uppfyller kraven samt korrekt kandidatpresentation enligt avrop.


Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Minst 1 års erfarenhet av administration.
• Gymnasieutbildning.
• MS-Office varav hög kompetens i World.
• Hög kunskap i svenska språket och god kunskap i engelska.
• Arbetat i affärssystem och/eller CRM


Viktigt för rollen:

Som person tycker du om att arbeta i ett team med tydligt uppsatta mål där du har ett eget ansvarområde som du driver självständigt. Du trivs och drivs av skiftande arbetstempo, deadlines och prioriterar själv efter detta. Att ge och ta kvalitativ feedback mellan kollegor är en självklarhet för dig. Du beskrivs som noggrann med ett öga för detaljer samt en person som alltid levererar med kvalitet.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-10-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist (marica.blomqvist@randstad.se [ mailto:marica.blomqvist@randstad.se ] )

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 17 september 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024