Administrativ koordinator till Stoneridge!

Administrativ koordinator till Stoneridge!

Arbetsbeskrivning

Här får du möjligheten att bli en del av ett världsledande innovativt företag som tillverkar avancerade elektroniska komponenter, moduler och system inom fordonsindustrin. Stoneridge är ett internationellt företag där du kommer att få arbeta tillsammans med engagerade, lösningsorienterade och kompetenta kollegor. Låter detta som någonting för dig? Skicka då in din ansökan redan idag, vi tillämpar ett löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Du kommer att tillhöra Stoneridge Nordic som arbetar med deras digitala färdskrivare åt eftermarknaden. Stoneridge Nordic har en lång tradition inom färdskrivare och tillbehör inom detta område där ditt arbete blir av stor vikt för att lyckas bibehålla en bra kundsupport och service.

Här får du chansen att bli en del av ett mindre samansvetsat team i ett annars stort företag. Som administrativ koordinator kommer du att ha en central roll i teamet och för att lyckas i rollen ser du det som en självklarhet att vara initiativtagande, framåt med ambitionen att ständigt lära dig mer.

Hos Stoneridge erbjuds du bland annat:


* Ett flexibelt arbete
* 5 dagars extra semester
* Förmånligt friskvårdsbidrag
* Gratis parkering i byggnadens garage
* Möjlighet till förmånscykel
* Lyxfrukost på onsdagar
* Stående tider i Solna rackethall


ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ koordinator kommer du bland annat att ansvara för:


* Att säkerställa att avtal med slutkunderna är uppdaterade
* Orderhantering
* Fakturering
* Licenshantering
* Reklamationer
* Inköp av interna och externa leverantörer


VI SÖKER DIG SOM
Vi kommer att lägga en stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess men för att vara aktuell för tjänsten ser vi att du som minst har:


* En avklarad gymnasieutbildning med ca 3 års arbetslivserfarenhet som kan ses som relevant inom exempelvis kundkontakt och administration eller en avklarad relevant högskoleutbildning
* Grundläggande kunskaper i Officepaketet
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då de båda används dagligen i arbetet


Det är även meriterande om du:


* Tidigare har arbetat som tekniker
* Har djupare IT kunskaper
* Är flerspråkig


Egenskaper som vi söker hos dig:


* Orädd
* Samarbetsförmåga
* Serviceinriktad
* Ansvarstagande


#

#

Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Solna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Stoneridge på deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2022
  • Ansök senast: 2 augusti 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024