Administrativ koordinator till Tarkett

Administrativ koordinator till Tarkett

Arbetsbeskrivning

Vilka är vi?

På Lernia får du möjlighet att utvecklas med varierande arbetsuppgifter och spännande utmaningar. I samarbete med Tarkett i Ronneby söker vi nu 5 st engagerade och drivna medarbetare till ett projekt med att föra över och revidera dokument i ett nytt system. Du kommer att bli anställd av Lernia och arbeta på Tarkett.

Om Tarkett

Tarkett har tillverkat golv i Sverige sedan 1886 och marknadsför idag golv och vägg för hemmiljö såväl som hela funktionslösningar för offentlig miljö. Tarkett erbjuder ett rikt utbud av trägolv, plastgolv, laminatgolv, linoleum, textilgolv samt våtrumsgolv och vägg. Med sina ca 13 000 anställda är Tarkett en av de största golvtillverkarna i världen. 2020 omsatte företaget 2,8 mrd Euro. Ronneby är koncernens största produktionsenhet för homogena plastgolv för offentlig miljö. Tarkett arbetar enligt WCM, World Class Manufacturing, vilket är en metodik inom Lean Production som fokuserar på hur vi ska utveckla vår tillverkning till att nå världsklass. För mer information vänligen besök www.tarkett.se

Dina arbetsuppgifter

Du kommer jobba i ett projekt med att föra öva, revidera och strukturera upp dokument in i ett nytt system. Det kommer innebära en process med att ha nära kontakt med arbetsledare för att sammanställa rutiner och kunna presentera nya förslag. Du kommer även vara delaktig i att utveckla och bygga mappsystem.

Kravprofil

• Du som söker skall ha fyllt 18 år.
• Du behärskar svenska och engelska, i tal och skrift.
• Erfarenhet och kunskap i Office 365.
• God administrativ och IT-vana.
• Meriterande är om du har någon form av högskoleutbildning och/eller erfarenhet inom industri/produktion/logistik.
• Drogtest kommer att utföras innan anställning.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är en kommunikativ och driven lagspelare som vågar tar egna initiativ. Att du är ansvarstagande och inte rädd för att vara delaktig i beslutfattande frågor är egenskaper som vi värdesätter högt. För att lyckas i rollen så behöver du vara strukturerad, noggrann och ordningsam.

Anställning/omfattning/tjänstgöringsort

Projekt/Heltid / Dagtid / Ronneby

Tillträdesdag

1 September eller enligt överenskommelse

Information

Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta: linda.nilsson@lernia.se

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 5 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2022
  • Ansök senast: 1 september 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


4 november 2024

Koordinator till bolag i Solna

Koordinator till bolag i Solna

1 november 2024

System IT support specialist

1 november 2024